כיתה ג' יצאה לגבעת יונה לתרגיל ביטחון והילדים היו כ"כ נחמדים נשארנו ועלינו עוד ועוד.עד למצפה הכי גבוה .

רקדנו ריקודי פורים נהננו וספרנו סיפורים היה נפלא.