עילית שובו ♥ חדשות וסיקורים מהווי בית הספר ♥ מצטיינים במחצית א' יצאו לבאולינג ,למדנו לשחק בכבוד והגינות החוויה הייתה משחררת ומגבשת בתקווה שהתלמידים אספו כח להתחיל במרץ את מחצית ב' -מסלול מס' 1 ניצח דניאל. מסלול מס'2 מנצח אברהם. תודה למחנכת המורה שושי על הביצוע! ♥ IMG-20220202-WA0070 IMG-20220202-WA0070